Çerez Politikası

Yasal Uyarı

Bu internet sitesinde, sadece AHMET KARATAŞ ve RECENCY faaliyetleri hakkında aydınlatıcı bilgilerin yanı sıra güzellik ve estetik ile ilgili blog yazılar ve bilgilendirmeler bulunmaktadır. Sitede yer alan her türlü bilgi sadece aydınlatma amaçlı olup, hiçbir suret ile tanıtım faaliyeti veya tüketici yanıltmayı amaçlayan bilgiler verilmemektedir. 

İnternet Sitemizde yer alan bilgilendirmeler ve/veya yazılar; bu bilgilendirme ve yazıların içeriğinde geçen tüm faaliyetlerin AHMET KARATAŞ ve RECENCY tarafından sağlandığı anlamına gelmemektedir. İnternet Sitemizin tabip yerine geçmek veya tabiple yapılan işlemler ile ilgili olarak yanıltıcı bilgi verme gibi bir amacı yoktur. İnternet Sitemide yer alabilecek olan bilgilendirmelerin yanlış anlaşılmasından doğabilecek mağduriyetten sitemiz yasal sorumluluk altında bulunmamaktadır.

Gizlilik Politikamız 

recency.com.tr sizlerin kişisel gizliliğini korumaya özen göstermektedir. Bu gizlilik politikası recency.com.tr tarafından bu web sitesinde toplanan bilgi türlerini ve bunların nasıl korunup saklandığını ana hatlarıyla açıklamaktadır. Kişisel bilgilerinize yönelik söz konusu olabilen hukuki faaliyetlerimiz Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Ticari Elektronik İletişimi Hakkında Aydınlatma ve Açık Rıza Metinlerinin yer aldığı bölümümüzde detaylı ve aydınlatıcı olarak izah edilmiştir. recency.com.tr, ziyaretçi tarafından gönüllü olarak verilmediği sürece hiçbir recency.com.tr web sitesi kullanıcısı hakkında kişisel bilgileri toplamamaktadır. Bu gizlilik politikası kapsamında kural olarak ziyaretçilerimiz tarafından sitemize sunulan kişisel veriler (adınız, elektronik posta adresiniz, iş ve özel adresiniz, telefon numaralarınız vb.) üçüncü kişilerle paylaşılmamakta, satılmamakta, kiralanmamakta ve başka şekilde kullandırılmamaktadır. recency.com.tr web sitesini ziyaret ettiğinizde kişisel bilgilerinizin toplanmasını istemediğiniz takdirde ne yapmanız gerektiği ve bilgilerin nasıl değiştirilebildiği anlatılmaktadır. Bu politika yalnızca bu web sitesi için geçerli olmakta ancak üçüncü şahısların mülkiyetinde olan web sitelerindeki reklâm veya tanıtımlarımızda geçerli olamamaktadır.

Kişisel Bilgilerinizin Toplamanın Amacı ve Kullanılış Şekli; recency.com.tr sitemizde yer alan Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Ticari Elektronik İletişimi Hakkında Aydınlatma ve Açık Rıza Metinlerinin yer aldığı bölümümüzde detaylı olarak izah edilmektedir.

Kişisel Olmayan Diğer Kullanıcı Bilgilerinin Toplanması recency.com.tr, ziyaretçilerin web sitesindeki dolaşımları sırasında, kullanıcı yoğunluğu, ziyaret edilen bölümler, tıklanan alanlar gibi özellikleri otomatik ve isimsiz olarak toplamaktadır. Bu veriler sadece bölümlerin, farklı alanların izlenme, takip edilme oranlarının tespiti için kullanılmakta ve herhangi bir ziyaretçinin kişisel bilgileri ile ilişkilendirilmemektedir. Sayfaların nereden geçerek ya da ne şekilde ziyaret edildiğini belirleyen “cookie” (çerez) adlı teknolojinin kullanıldığı durumlarda aynı şekilde sitenin farklı alanlarının izlenme, tıklanma oranlarının belirlenmesinde istatistiki veri olarak toplanmakta olup kişiye özel yapılan bir uygulama değildir. Bu teknoloji ile amaçlanan kullanıcıların daha sıklıkla ziyaret ettikleri bölümlere ait içeriği, siteye ilk ziyaretinden itibaren kullanıcı için daha kolay ulaşılabilir kılmaktır.

Bilgi Güvenliği; Kişisel bilgilerinizin güvenliğini sağlamak için gerekli önlemler alınmakta, bilgileriniz güvenlikli ortamlarda muhafaza edilmekte ve bu konuda ciddi yatırımlar yapılmaktadır. Bilgilere izinsiz erişimin, değiştirilmesinin ve kötüye kullanılmasının önüne geçilebilmesi için gerekli hukuki ve idari tedbirler alınmaktadır. recency.com.tr, bilgilerinin izni dışında üçüncü şahıslara her ne amaçla olursa olsun verilmesini engellemek amacıyla hizmet aldığı firmalarla yaptığı sözleşmelere “gizlilik” maddesi koymaktadır. İnternetten Satış Sistemine kayıt olursanız, daha sonra güvenliğiniz için şifrenizi kimseyle paylaşmayınız.

Site Kullanım Şartları; recency.com.tr web sitesini faaliyette bulunulan alanlarda aydınlatıcı ve doğru bilgileri paylaşmak amacıyla kullanmaktadır.

recency.com.tr web sitesi içeriğini burada yayımladığı hüküm ve şartları önceden haber vermek zorunda olmaksızın tek taraflı olarak değiştirme ve güncelleme hakkına sahiptir.

Politikamızdaki Değişiklikler; recency.com.tr’nin, bu Gizlilik Politikasını değiştirme veya iptal etme hakkı saklıdır.

Bize Ulaşın; Bu Gizlilik Politikası ile ilgili herhangi bir görüş bildirmek, soru yöneltmek veya Gizlilik Politikasının ihlali ile ilgili haber vermek isterseniz, Bize Ulaşın linkinden faydalanabilirsiniz.recency.com.tr bu talepleri karşılamak üzere gerekli adımları atacaktır. recency.com.tr web sitesini ziyaret eden her bir ziyaretçi bütün bu şartları okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Çerez Politikası

Bu Politika, Recency Nişantaşı ve/veya Ahmet Karataş (İşbu metnin devamında “Recency Nişantaşı” olarak anılacaktır.) işletmesi tarafından yönetilmekte olan web site, mobil site ve mobil uygulamalar, sosyal medya hesaplarında kullanılmakta olan çerez (cookie) çeşitlerini, kullanım alanlarını, üçüncü taraf çerezlerinin reklam ve yeniden hedefleme amacıyla nasıl kullandığını ve kullanıcı tarafında çerez yönetiminin ne şekilde gerçekleştiğine ilişkin bilgiler ile profilleme çalışmalarının nasıl yapıldığına ilişkin bilgiler ihtiva etmektedir.

Gizliliğiniz Şirketimiz için önemlidir, gizlilik ve güvenlik haklarınız temel prensibimizdir. Müşterilerimizin kişisel bilgilerinin gizliliğini korumak amacıyla Şirketimiz sistem ve internet altyapısını en güvenilir seviyede tutularak gerekli önlemleri almıştır.

Web sitemize şahsi herhangi bir bilgi vermeden ziyaret edebiliriniz. Ziyaretlerde; site kullanımına ilişkin bilgi toplamak için çerez kullanılmaktadır. Buradaki amacımız; web sitemizi ziyaret eden kullanıcıya kolaylık sağlamak ve işleyişi daha iyiye nasıl taşıyabileceğimizi anlamaktır.

Çerez, bir web sitesini ziyaret ettiğinizde bilgisayarınıza gönderilen ve bir dizi karakter içeren küçük bir dosyadır. Çerezler bir web sitesinin daha kullanıcı dostu deneyim sunmasını amaçlar. Kişisel ihtiyaçlarınıza daha uygun ve hızlı bir ziyaret deneyimi yaşatmak için kişiselleştirilmiş web sayfaları sunulabilmesine olanak vermektedir. Çerezler bilgisayarınızda veya dosyalarınızda depolanan kişisel verileriniz de dahil herhangi bir bilgi toplayamamaktadır.

Geçerlilik sürelerine göre Kalıcı Çerez ve Geçici Çerez olarak iki çerez tipi bulunmaktadır. Geçici çerezler internet sitesini ziyaret ettiğiniz esnada oluşturulur ve sadece tarayıcınızı kapatıncaya kadar geçerlidirler. Kalıcı çerezler ise internet sitesini ziyaret ettiğinizde oluşturulur ve siz silinceye veya süreleri doluncaya kadar kalırlar. Ayarlarınız ile uyumlu kişiselleştirilmiş bir deneyim sunma gibi işlemler yapmak için kalıcı çerezler kullanılırlar.

Web sitemiz geçici ve kalıcı tip çerezleri, sizi web sitemizin diğer kullanıcılarından ayırt etmek ilgi alanlarınıza ve tercihlerinize göre düzenleme yapmak için kullanılmaktadır. Şirketimiz tarafından tasarlanmış çerezlerin yanı sıra üçüncü taraflardan alınan hizmetler kapsamında da çerez kullanılabilmektedir. Hemen hemen tüm internet tarayıcıları, çerezleri otomatik olarak kabul edecek şekilde ön tanımlıdır. Ancak, çerezleri dilediğiniz gibi kontrol edebilir veya silebilirsiniz. Çerezleri yönetmek tarayıcıdan tarayıcıya farklılık gösterdiğinden ayrıntılı bilgi almak için tarayıcının yardım menüsüne bakabilirsiniz.

Çerez nedir?

Çerez, bir siteyi ziyaret ettiğinizde sitenin bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza kaydettiği küçük boyutlu bir metin dosyasıdır. Çerezler bir web sitesinin çalışması veya daha verimli çalışması veya web sitesinin sahiplerine bilgi sağlamak için yaygın olarak kullanılmaktadır.

Çerezleri nasıl kullanıyoruz?

Bilgisayarınıza yüklenen çerezler veya elde edilen bilgiler istatistiksel analizler veya güvenlik önlemleri için kullanılmaktadır. Herhangi bir kişisel veriniz çerezler aracılığı ile toplanmamaktadır.

Çerezleri nasıl kontrol edebilirsiniz?

Çerezleri dilediğiniz gibi kontrol edebilir veya silebilirsiniz. Bilgisayarınızda halihazırda bulunan çerezleri silebilir ve çoğu internet gezgininde çerez kaydedilmesini/yerleştirilmesini engelleyebilirsiniz.

İnternet gezginindeki çerezleri nasıl yönetebilirsiniz?

Çoğu internet gezgini aşağıdakileri yapmanıza olanak tanır:

* Kaydedilmiş çerezleri görüntüleme ve dilediklerinizi silme

* Üçüncü taraf çerezleri engelleme

* Belli sitelerden çerezleri engelleme

* Tüm çerezleri engelleme

* İnternet gezginini kapattığınızda tüm çerezleri silme

Çerezleri silmeyi tercih ederseniz ilgili web sitesindeki tercihleriniz silinecektir. Ayrıca, çerezleri tamamen engellemeyi tercih ederseniz Şirketimize ait web siteleri dahil olmak üzere birçok web sitesi düzgün çalışmayabilir.

Çerez Çeşitleri

Teknik çerezler: Web sitesinin veya mobil uygulamanın doğru bir şekilde çalışmasını sağlamak, kullanıcı hesabını oluşturmak ve giriş yapmayı sağlamak için teknik çerezler kullanılmaktadır.

Fonksiyonel çerezler: Kullanıcı tercihlerini hatırlamak ve web sitesinin veya mobil uygulamanın verimli ve etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olmak için fonksiyonel çerezler kullanılır.

Analitik çerezler: Kullanıcıların Şirketimiz web sitesini veya mobil uygulamasını nasıl kullandığı hakkında bilgi almak amacıyla Analitik Çerezler kullanılmaktadır. Bu çerezler, web sitesini veya mobil uygulamayı geliştirme ve optimize etmek, iletişim ve reklamların etkinliğini anlamak için kullanılır. Analitik Çerezler, kullanıcılar tarafından görüntülenen sayfalar, bu sayfalara giriş ve çıkış zamanları, kullanıcıya gönderilen e-posta/push/SMS’in hangi tarih ve saatte açıldığı gibi bilgileri içerir.

Ticari çerezler: Kişiselleştirilmiş reklamları diğer web siteleri ve mobil uygulamada göstermek için, üçüncü taraf çerezler de kullanılır. Recency Nişantaşı; kullanıcılarını birbirinden ayıran özellikleri belirleyerek, tercih ve beğenilerine uygun kampanya ve reklam yapmak amacıyla kullanıcıları büyük gruplara ayırarak, ortalama harcama tutarı, yaş, cinsiyet, alışveriş yapılan kategoriler, mobil kullanım oranı gibi harcama alışkanlıklarını tespit etmeye yönelik istatistiksel çalışmalar yapabilecektir. Bu kullanım yeniden hedefleme yöntemi ile yapılabilir. Ayrıca kullanıcıların web sitesi veya mobil uygulamadaki gezinme bilgilerinden yararlanılarak oluşturulan kullanıcı gruplarına, başka sitelerde gezindiklerinde Recency Nişantaşı dışındaki reklam verenlerin reklamlarını gösterme yöntemi ile de yapılabilir. Yeniden hedefleme yöntemi; kullanıcı ilgi alanlarına ve kullanıcıları birbirinden ayıran özelliklere göre web sitesinde veya mobil uygulamada görüntülenen kampanyaları kullanıcıya hatırlatma aktivitelerine dayanır.

Recency Nişantaşı profillemeyi neden ve nasıl yapar?

Recency Nişantaşı, müşterilerini davranış yapılarına göre segmente ederek daha yakından tanımayı ve belirli davranış biçimlerini bilerek daha iyi bir hizmet sunmayı amaçlar. Recency Nişantaşı, kampanya programları kapsamında müşterilerine, web sitesi ve/veya/mobil uygulamadaki beğeni ve kullanım tercihleri doğrultusunda hizmetlerini en iyi şekilde sunabilmek amacıyla profilleme yapmaktadır.

Müşteri profillemede birbirinden bağımsız birçok parametre rol oynar. Bunlara demografi ve davranışsal data örnek olarak verilebilir.

Müşterilerin beğeni, tercihleri, gezinti geçmişi, işlem geçmişi, demografik bilgisi, müşterinin izin vermiş olması kaydıyla lokasyon bilgisi yeniden hedeflenebilmesi için çerez (cookie) hizmeti veren üçüncü taraflar ile paylaşılmaktadır. Bu kapsamda gerçekleştirilen kişisel veri aktarımları, ilgili üçüncü tarafın sunduğu güvenli ortam ve kanallar aracılığıyla gerçekleşmektedir.

Üçüncü taraflardan alınan hizmetin içeriği ve kapsamına bağlı olarak; üyenin kişisel verilerinin aktarımına gerek olmayan tüm hallerde aktarım Pseudonymous data (takma adlı veri) kullanılarak gerçekleştirir. Takma adlı veri için üyeye atanmış, harf ve rakamlardan oluşan kombinasyonlar örnek olarak gösterilebilir.

Pseudonymous (takma adlı) Veri: Pseudonymous (takma adlı) veri, bir son kullanıcının cihazına bağlı veriler olan ve bu son kullanıcıyı özel olarak tanımlayamayan veriler olup, yine de gelecekte kimlik tanımlaması için dolaylı bir olanak sağlamaktadır. Şirket olarak tüm hashlenmiş kişisel verileri pseudonymous (takma adlı) olarak ele almaktayız. Bir kişisel verinin hashlenerek pseudonymous (takma adlı) veri haline getirilmesi, o verinin belirli bir son kullanıcıyı spesifik olarak tanımlamadığı anlamına gelir. Örneğin, bir e-posta adresi kişisel veri olarak kabul edilirken, hashlenmiş e-posta adresi pseudonymous (takma adlı) veri olarak kabul edilir.

WhatsApp
1
WhatsApp Bilgi Hattı
Recency Nişantaşı
Merhabalar,
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?